Forsvinder din debat i støjen FM26

Folkemødet er fyldt med debatter – de fleste bliver hørt. De færreste flytter noget !!

Jeg er igen i år klar til at tage rollen som moderator på Folkemødet på Bornholm i juni – og mit fokus er enkelt:

At skabe debatter, der faktisk flytter holdninger, relationer og dagsordener.

Min stil er inviterende, underholdende og præcis. Jeg hjælper ikke bare med at “afvikle” en debat.
For sådan får vi de vigtige pointer frem.

Lad os lave debatter, der engagerer og flytter og jeg er gerne med hele vejen:

1. Sammen skaber vi de rigtige paneler og emner

Vi sammensætter i fællesskab debatter og paneler med deltagere, der faktisk har noget på hjertet. Personer med reel beslutningskraft.
Positioner der bryder med hinanden. Emner der ikke bare er “vigtige”, men uomgængelige.

Resultatet er debatter, der kan mærkes – ikke bare måles i antal tilskuere.

2. En debat der lever videre – længe efter Bornholm

Den største fejl ved Folkemødet er ikke det, der bliver sagt. Det er alt det, der aldrig bliver brugt bagefter.

Derfor kobler jeg mine AI-agenter direkte på jeres debat:

Så jeres debat bliver en strategisk løftestang – ikke bare et arrangement.

3. Hvem er det her for?

Det her er til jer i Life Science, Market Access og Public Affairs, som:

Hvis I vil have debatter, der kan ses, høres og bruges – så tag fat i mig allerede nu.

Comments

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *